Trendslator

inloggen - aanmelden

Trendslog

Bas van Haastrecht is nieuwe Trendnetwerker

18 mei 2017 · Categorieën: Nieuws - Auteur:

Het Trendnetwerk van Trendslator bestaat uit professionals en experts die er samen voor zorgen dat de verschillende stappen in het innovatieproces ononderbroken kunnen worden genomen. Wij houden ons bezig met het onderzoeken van trends op de korte of de lange termijn en in verschillende branches en sectoren. Of wij werken aan de vertaling ervan naar betekenisvolle en waardevolle visies, voorstellen en ontwerpen voor consumenten en klanten, burgers en gebruikers. Bas van Haastrecht is een nieuwe Trendnetwerker op het gebied van duidelijke strategie.

Bas van Haastrecht (1966) volgde een marketingopleiding en startte zijn carrière in de reclame. Hij ontwikkelde zich tot strateeg met een scherp oog voor relevantie. Sinds 2005 richt hij zich specifiek op de maatschappelijke rol van merken en bedrijven. Hij laat hierover jaarlijks (vanaf 2009) de Maatschappelijk Imago Monitor uitvoeren. Bas werkt vanuit zijn eigen bedrijf This Is Why en is coöperant in Generous Minds.
www.thisiswhy.nl, www.generous-minds.com