Trendslator

inloggen - aanmelden

Trendslog

Het geheim van bol.com

26 september 2017 · Categorieën: Publicaties - Auteur:

‘Het geheim van bol.com’ van Michel Schaeffer, die veertien jaar marketingdirecteur van Bol.com was, is natuurlijk te koop bij het online warenhuis. Schaeffer vertelt in het boek hoe het bedrijf zichzelf een paar keer opnieuw uitvond: van online boekwinkel naar online mediawinkel en warenhuis. In 2011 zag het…

Margriet Larmit is nieuwe Trendnetwerker

25 september 2017 · Categorieën: Nieuws - Auteur:

Het Trendnetwerk van Trendslator bestaat uit professionals en experts die er samen voor zorgen dat de verschillende stappen in het innovatieproces ononderbroken kunnen worden genomen. Wij houden ons bezig met het onderzoeken van trends op de korte of de lange termijn en in verschillende branches en sectoren. Of…

Postcode Lottery Green Challenge

12 september 2017 · Categorieën: Trends vertalen - Auteur:

De Postcode Lottery Green Challenge is wereldwijd een van de grootste competities op het gebied van duurzaam ondernemen. De wedstrijd wordt sinds 2007 gesteund door de Postcode Loterij. Er zijn dit jaar vijf finalisten geselecteerd die kunnen worden beloond voor het meest innovatieve en duurzame ondernemingsplan dat leidt…

Geen pillen maar paprika

23 augustus 2017 · Categorieën: Consumententrends - Auteur:

De cijfers zijn alarmerend. Bijna de helft van de Nederlanders heeft overgewicht, ruim vijf miljoen mensen hebben een of meer chronische aandoeningen en bijna een miljoen Nederlanders hebben diabetes type 2. Kortom, Nederland is ziek en zwaar. En het is geen geheim hoe dat komt. We eten verkeerd,…

De Uitvinder versus De Vrije Brouwer

22 augustus 2017 · Categorieën: Trends vertalen - Auteur:

In de Middeleeuwen werd er meer bier gedronken dan water omdat het drinken van water vanwege vervuiling niet veilig was. Het brouwen van bier was een huishoudelijke bezigheid en werd voornamelijk door vrouwen gedaan. En door monniken in kloosters en abdijen. Het productieproces van bier is door de…