De stemming onderzoeken
Trendslator presenteert MOOD©, het onderzoeken en vertalen van de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij. Aan MOOD ligt continu onderzoek, op basis van media, street en expert research, ten grondslag. Wie ervoor wil zorgen dat zijn bedrijf of organisatie toekomstbestendig is, moet steeds aangesloten blijven op de tijdgeest. MOOD Members hebben toegang tot inspiratie, inzichten en vooruitzichten van Trendslator.
Trendcirkel
Aan de basis van MOOD ligt de Trendcirkel van Trendslator. Deze geeft een overzicht van twaalf maatschappelijke ontwikkelingen. De trends zijn in een cirkel geplaatst omdat deze lange termijntrends met elkaar samenhangen. De Trendcirkel is daarmee ook een metafoor voor het nieuwe holistische tijdperk dat door trendwatchers en futuristen wordt voorspeld, verwacht en verkend. Lees meer over trends onderzoeken en vertalen.
Het MOOD Membership bestaat uit:
MOOD Content
Jaarlijks het Notebook MOOD over het onderzoeken en vertalen van trends naar inzichten en vooruitzichten, nieuwe strategieën en vernieuwende concepten. Daarnaast biedt MOOD ieder jaar acht online Trenddossiers, Topartikelen, Trendpresentaties en Vertaalmaterialen als hulpmiddelen voor het toekomstbestendig maken en houden van uw organisatie.
Download de preview
MOOD Call
Jaarlijks negentig minuten bel- of bespreektijd met toekomstcoach Hilde Roothart. Zij biedt u de gelegenheid om samen met haar kansen en mogelijkheden voor uw bedrijf of organisatie te ontdekken en te benutten. Zo wordt u geholpen met het definiëren van een visie op de lange termijn en het concreet maken ervan op de korte termijn.
Download de preview
MOOD Clinic
Jaarlijks korting op een trainingssessie van een dagdeel onder leiding van toekomstcoach Hilde Roothart. Zij biedt u instrumenten voor het onderzoeken en vertalen van trends en laat zien hoe u de stemming kunt vertalen naar een visie op de toekomst. Samen met uw collega's werkt u aan het benoemen van inzichten en vooruitzichten.
Download de preview