Trendslator

inloggen - aanmelden
NL  |  EN

MOOD

Ieder jaar de nieuwste trends

Ieder jaar verschijnt in december het nieuwe trendboek op basis van MOOD©, continu onderzoek door Trendslator. MOOD Trendboeken bestaan uit twee onderdelen: Trends + Trendslations. In zeven hoofdstukken wordt aandacht besteed aan consumententrends en markttrends en aan bedrijven en organisaties die met nieuwe strategieën en vernieuwende concepten inspelen op die trends.

mood17_cover

De kunst van het loslaten

Het thema van trendboek MOOD 17 is de kunst van het loslaten. De trends in dit trendboek, SEARCH, SENSE, STAND, SHOCK, DARE, KNOW en SHOW, laten zien dat we afstand moeten doen van vertrouwde zekerheden op het gebied van economie, religie en politiek. De verhoudingen en tegenstellingen tussen mannelijk en vrouwelijk, nationaal en internationaal, conservatief en progressief; ze verschuiven radicaal en verdwijnen sneller dan we voor mogelijk houden. Als we onze creativiteit en innovatiekracht volop inzetten, kunnen we de grenzen tussen angst en hoop, mens en machine, virtueel en reëel opheffen en de weg vrijmaken voor een toekomst op basis van vertrouwen. Lees meer over het MOOD Membership.

Download de preview >

Trends + Trendslations

Trends gaat over actuele consumententrends en markttrends. Consumententrends zijn veranderingen in gedrag, behoeften en voorkeuren op de middellange termijn. Markttrends zijn veranderingen op de korte termijn die zich voordoen in bepaalde branches en sectoren. Trendslations gaat over de manier waarop bedrijven en organisaties trends vertalen en inspelen op veranderende inzichten ten aanzien van de consument en de markt. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt duidelijk hoe bedrijven inzichten over veranderingen bij de consument en in de markt met succes toepassen.

Bij Trends wordt ingegaan op consumententrends en -waarden en markttrends en -waarden en bij Trendslations op inzichten en behoeften ten aanzien van de consument en de markt. Op marktniveau komen branches aan bod als food + beverages, beauty + fashion, health, automotive + mobility, house + home, money + finance, sports, technology, retail, marketing + communication, products + design, media, travel + leisure, not for profit, art + culture, education + work.

shock_intro

Meld u nu aan als MOOD Member en wordt direct aangesloten op MOOD onderzoek door Trendslator. De prijs is € 395,00 per jaar exclusief verzendkosten en 6% BTW.

Word nu MOOD Member

Er is ook een MOOD Membership voor maximaal 3 gebruikers en een MOOD Membership voor maximaal 10 gebruikers per bedrijf of organisatie (inclusief 3 trendboeken).